Έχετε το δικαίωμα επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή μέρους αυτής, χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας (Ν. 2251/1994 “Προστασία των καταναλωτών”, ΦΕΚ 191/Α/94). Εάν η 14η ημέρα από την παραλαβή είναι αργία, Σάββατο ή Κυριακή, τότε η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα (ως εργάσιμες θεωρούνται οι μέρες Δευτέρα έως Παρασκευή).

Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της eXnatura, δεσμευόμαστε να αποστείλουμε εκ νέου, courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά μας έξοδα.

Μετά την παρέλευση της παραπάνω προθεσμίας, η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της eXnatura (2106139896 και info@exnatura.gr).

Η μόνη εξαίρεση αφορά σε προϊόντα εξατομικευμένα μετά από δικής σας παραγγελία.

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Επιστροφή με courier: Ο παραλήπτης της παραγγελίας που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα μέσω εταιρίας courier, με συστημένη ταχυδρομική αποστολή στη διεύθυνση Αθανασίου Διάκου 37 – Μελίσσια 15127 – Αθήνα, με την υποχρέωση:

Να συμπληρώσει και να αποστείλει το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» προϊόντων που προσαρτάται στους όρους χρήσης ως υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, εσωκλείοντάς το στο δέμα, ή αποστέλλοντάς το με e-mail στο info@exnatura.gr.
Να αποστείλει το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγιστεί η συσκευασία του μετά την παράδοση. Δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή για λόγους αλλοίωσής τους προϊόντα σε υγρή μορφή, π.χ οροί, foundations κ.ά..
Να εσωκλείσει στο δέμα το παραστατικό που έχει εκδοθεί για την πώληση (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, κάρτα αλλαγής δώρου).
Η Εταιρεία eXnatura δεν δέχεται πακέτα με πληρωμή παραλήπτη, με την εξαίρεση των ελαττωματικών προϊόντων ή της παράδοσης προϊόντων διαφορετικών από τα παραγγελθέντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε ελαττωματικά προϊόντα ή σε λάθος της εταιρείας, η eXnatura δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Ο παραλήπτης-καταναλωτής οφείλει να διατηρεί το παραστατικό που αποδεικνύει την παράδοση των προϊόντων προς επιστροφή στην μεταφορική εταιρεία. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η eXnatura το παραλαμβάνει εντός 1-3 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος μέσω της Courier4U. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο ή σε μερικό ποσό, συμπεριλαμβανομένων τυχόν μεταφορικών, με πίστωση του τραπεζικού του λογαριασμού τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, εντός 14 ημερών από τη γνωστοποίηση από τον καταναλωτή της υπαναχώρησης-επιστροφής.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ/ ΑΛΛΑΓΩΝ
Η eXnatura, υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης μόνο σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, αφού μας ενημερώσετε, αποστέλλουμε courier για την παραλαβή του προϊόντος στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εμάς εφόσον το προϊόν εξετασθεί και εγκριθεί από εμάς ως ελαττωματικό.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να πραγματοποιήσει αλλαγή, υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του προϊόντος συνοδευομένου από τη σχετική απόδειξη/κάρτα αλλαγής και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του e-shop. Τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση της αλλαγής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Εάν η αλλαγή οφείλεται σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία.

Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία.
  2. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), έχετε ένα περιθώριο 30 λεπτών για την ακύρωση απ’ τη στιγμή που θα υποβάλετε την παραγγελία. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη παραδοθεί προς αποστολή.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

Σημείωση: Για λόγους υγιεινής, η eXnatura δεν θα δέχεται επιστροφές προϊόντων σε υγρή μορφή και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στο κατάστημα της exnatura υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Η eXnatura θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, σας δίνει τη δυνατότητα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ή άλλη παρατήρηση στέλνοντας email στο info@exnatura,gr.