Το exnatura.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης Αποστολίδης Κων. Βασίλης που εδρεύει στην Αθήνα, Αθανασίου Διάκου 37 – Μελίσσια, με ΑΦΜ 168313940, ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου info@exnatura.gr και τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2106139896.

Το exnatura.gr προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων, με την προϋπόθεση της πλήρους αποδοχής των παρόντων όρων και προϋποθέσεων τους οποίους καλείστε να μελετήσετε προσεκτικά.

1. Παρουσίαση προϊόντων: Τίτλοι, Φωτογραφίες, Περιγραφές
Τα προϊόντα παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τη χρήση ενός μέρους ή του συνόλου των παρακάτω στοιχείων. Τίτλος, περιγραφή, χαρακτηριστικά και φωτογραφίες και είναι ταξινομημένα σε κατηγορίες για την εύκολη ανεύρεσή τους στον ηλεκτρονικό κατάλογο.

Όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία είναι ενδεικτικά προκειμένου ο επισκέπτης να αποκομίσει μία γενική εικόνα για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες του προϊόντος. Λάβετε υπόψη σας ότι στα πραγματικά προϊόντα μπορεί να παρατηρηθούν διάφορες αποκλίσεις, όπως ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά στη συσκευασία (πχ εξαιτίας της ανανέωσής της από την παρασκευάστρια εταιρεία) ή τις αποχρώσεις του προϊόντος (πχ λόγω της απόδοσης των φωτογραφιών ή της οθόνης).

2. Παραγγελία: Υποβολή, Παραλαβή και Εκτέλεση

2.1. Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας
Η παραγγελία των προϊόντων ή/και υπηρεσιών υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα «Αποστολή Παραγγελίας». Η υποβολή παραγγελίας ισοδυναμεί με δήλωση γνώσης και πλήρους και ανεπιφύλακτης αποδοχής από μέρους του πελάτη όλων των Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών, καθώς και των λοιπών συμπληρωματικών όρων (αποστολή, πληρωμή, επιστροφές κ.λπ.) που συνδέονται με την παραγγελία. Προς ενημέρωση του Πελάτη, οι σχετικοί όροι βρίσκονται πάντα αναρτημένοι στη βάση όλων των σελίδων του ιστότοπου και στην ενότητα «Όροι & Πληροφορίες».

Η αποστολή της παραγγελίας προς την Εταιρεία αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που περιγράφονται στην παραγγελία. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την Εταιρεία (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη Σύμβαση Πώλησης.

2.2. Παραλαβή παραγγελίας
Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Εταιρεία, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση ότι δρομολογήθηκε η προετοιμασία της, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Εταιρία από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας».

Μετά τη λήψη της παραγγελίας η εταιρεία μας προβαίνει σε επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας και της δυνατότητας παράδοσής του στο πλαίσιο του αναγραφόμενου στην ιστοσελίδα χρόνου. Στη συνέχεια ο πελάτης λαμβάνει ενημερωτικό email με τίτλο «Επεξεργασία Παραγγελίας» το οποίο επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας και τη δρομολόγηση της προετοιμασίας για την εκτέλεσή της.

Σε περίπτωση που υπάρχουν διαφοροποιήσεις ή προβλήματα διαθεσιμότητας στο δίκτυο των προμηθευτών μας, ο Πελάτης ενημερώνεται είτε τηλεφωνικά είτε γραπτώς προκειμένου να αποφασίσει τη διαφοροποίηση ή την ακύρωση της παραγγελίας του.

2.3. Ολοκλήρωση παραγγελίας
Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης – Εταιρεία) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Ολοκλήρωση Παραγγελίας»

Το ανωτέρω μήνυμα ενημερώνει τον Πελάτη ότι τα προϊόντα της παραγγελίας του έχουν συγκεντρωθεί και έχουν είτε παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία για την αποστολή τους στη διεύθυνση του πελάτη, είτε βρίσκονται στα γραφεία της Εταιρείας προκειμένου ο πελάτης να τα παραλάβει αυτοπροσώπως, ανάλογα με την προτίμησή του.

3. Ενημέρωση κατάστασης παραγγελίας
Ο Πελάτης λαμβάνει ενημερώσεις για την κατάσταση της παραγγελίας του ηλεκτρονικά μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο ίδιος και, εφόσον είναι εγγεγραμμένος χρήστης της ιστοσελίδας, στην οθόνη του υπολογιστή του σε ειδικό χώρο της ιστοσελίδας.

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά τη διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Εταιρεία εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία.

Ο Πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος, στα στοιχεία της εταιρείας που αναφέρονται στο πεδίο «Επικοινωνία» της ιστοσελίδας.

4. Διαθεσιμότητα Προϊόντων
Ο Πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της καθώς αυτή μπορεί να επηρεάζεται από το δίκτυο των προμηθευτών της. Στην περίπτωση αυτή κατά την οποία διαπιστωθεί εκ των υστέρων πρόβλημα διαθεσιμότητας, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

5. Παράδοση παραγγελίας
Αποστολή: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν του παραδόθηκε στον μεταφορέα. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο.

Χρόνος Παράδοσης: Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην παραλαβή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας.

Ανωτέρα βία: Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Εταιρεία δικαιούται παράτασης του χρόνου για την εκτέλεσή της. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

6. Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικό και συνομολογημένο ελάττωμα του προϊόντος ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Σε κάθε περίπτωση όπου ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στα δημόσια στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμοδίους.

7. Γενικοί όροι
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται στην Ελλάδα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί τη χρήση της ιστοσελίδας και την ερμηνεία της. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στην ιστοσελίδα από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής από την οποία αποκτάται η πρόσβαση.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της έδρας της εταιρείας.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η Εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Αντιθέτως, ο Πελάτης δεν δικαιούται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).